Nyårsafton :)

Idag är det NYÅRSAFTON :) Jippi ;D Älskar nyårsafton, nästan bättre än julen. Just 12 slaget är bäst när hela Sverige förvandlas från mörker till ljus. Så himla häfigt tycker jag ;)
Idag har jag sålt aftonbladet och det gick himla bra :) Fick mer i dricks idag än vad jag fick under självaste julafton. Det är väl roligt, 219,50. Det är inte sån liten summa för att bara vara dricks. Så jag är himla nöjd med att jag orkade gå upp imorse ;P
Just nu håller pappa på att städa hela huset och mamma står i köket och gör iordning hummer. Ska bli väldans gott ;D hehe.. Det är även deras bröllopsdag idag så det får man ju inte glöma att gratta, det är 18 år iår. Himlans länge. Skulle aldrig orka vara med en enda person i så många år. Det är riktigt beundransvärt tycker jag.
Vid 18 tiden så kommer lite vänner hit och ska fira in det nya året med oss. Blir säkert jätte trevligt. Men jag hade hoppats mer på att jag skulle få ha en trevlig kväll med mina egna vänner med så blir det inte utan det blir familjens friends ;/ Aja.. man ska vara tacksam för det man får.


Kommentarer
Postat av: Fia

Sv:Han hade klättrat på bland en massa stenar på dagis och sen halkat =(

Gott Nytt År på dig!

2008-12-31 @ 14:53:13
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0