Ny mobil

Idag har jag köpt en NY MOBIL :D Jippi :D Visst är det väl underbart? :D heheh.. hela dagen har spenderats i västerås :) Jag, Hampus och mamma har åkt. Vi var runt i varenda affär vi kunde finna. Men tillsist kom vi n på onoff. Där hittade vi allt vi skulle ha. Jag köpte min mobil och min lillebror köpte en ny tv. Han köpte en 32" så nu är jag den i familjen med minst tv ;P Hehe.. jajaj.. jag nöjer mig med det jag har. Den är alldeles perfekt :D Jojo.. anyway, gissa, gissa, gissa vilken mobil jag köpte då!? :)

Hmm, det är värt att tänka på eller hur? ;P Fast jag tänker inte ge mer mer tid för nu tänker jag avslöja det... LG KC910 Renoir :D Jippi. Ja är jätte nöjd ;D Den funkar jätte bra! Skit bra kamera och ja jag är helt enkelt skit nöjd :) Nu ska jag lära mig den så hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0