Nej det verkar inte funka

Som rubriken lyder så funkadr det fortfarande inte. Men vi skulle tala med en kompis till oss som alltid hjälper oss när det är några problem med sådant här :) Väldigt roligt med såna vänner ;D Heh.. så hoppas han kan fixa den, I really hope so (Y)

Men nu ska jag faktiskt sova. Är lite halv trött och jag ska ju upp imorgon och klippa mig. Ska ju inte sälja tidningen pga det så min pappa och lillebror får fixa det åt mig denna gång. Men jag ska ju klippa mig vid 10 tiden så jag måste ändå upp samma tid. Kanske blir något annat denna gång. Ska ju iallafall färga det, slingor aså. Och då får det bli blont ;) Haha.. gillar blont. Sen ska jag nog köpa blåa månadslinser så ser jag ut som det bimbot jag egentligen är x'D Aja, nu är det dags att sluta...

Kommentarer
Postat av: W A R G

Ja Gathania är en trevlig tjeje :) Tack ska du ha!



Hoppas håret blev bra! Blont hår är ju lätt snyggast :)

2008-12-28 @ 00:56:04
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: linda

wii är skitkul!

2008-12-28 @ 09:08:49
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: fetkoooopp :D

mheee cp! :( vadåå! ska du få blåa linser!? jävla cp isåfall! JAG VILL ÅXÅ HAAAAA! >:C djumma dig puttig



hahahahaha xD

2008-12-29 @ 23:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0