Midnattsmässa

Nu har vi kommit hem från den där hemska, rent ut sagt, midnattsmässan. Det var totalt världelöst. Gubben som var präst pratde så otydligt och man hörde inte ett ord. Det roligaste var när hon skulle predika och han gav i från sig når ljud så han lät som ett får xD Skit roligt ;P
Därefter så var det typ slut. Vi fick gå ut och jag gick till prästfan och bad om påskrift. Och han måste fan ha vart helt blåst! Han trodde att jag vart med och hjälpt till i kyrkan så istället för att få 1 poäng så fick jag 2 st. Jävla sofft va? Där tjänade man lite extra. Tänka vad folk är generösa såhär till jul xD
Nu ska jag sova. Är skit trött. Höll på att somna i kyrkan. Tur att han lät som ett får så jag vaknade till liv igen ;P




Kommentarer
Postat av: liinieeee wooooooooooo :D

HAHAHAHAH fy fan vad jag garva när du skrev att han lät som ett får xD HAHAHA FAN VAD KUL DET LÄT!! x'''D

2008-12-25 @ 00:30:08
Postat av: Alina

Hoppas du haft en bra julafton! :)

2008-12-25 @ 00:34:53
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0