Luciatåget var jätte fint :)

Hej.
Nu har jag kommit hem från Enköping. Vi var ju där inne och kollade på Luciatåget. Det var jätte fint. Men jag tycker att Madde skulle ha vart lucia. Den som vart såg verkligen falsk ut. Och sen skulle jag velat att Patricia skulle sjunga. Hon har sån otroligt vacker röst! Men men, det var ju kul att se en gång. Jag har massor med bilder i kameran men min dator tar inte emot den så jag får helt enkelt strunta i att visa dem eller så kanske jag kan få låna nåns dator för att lägga upp dem.
Nu ska jag och mamma ner till Luciakupen här i Fjärdhundra och kolla på lite matcher och även äta mat. Får nog bli en hamburgare.

Kommentarer
Postat av: beatrice sigglund

kan inte du skicka bilder till mig sen? har inte så många ;)

2008-12-18 @ 22:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0