LG Renoir KC910

Håller på och kollar in lite mobiler här i min ensamhet och hittade denna som jag vid första ögonkastet gillade sen såg jag knapparna där nere och då sjönk den fort. Men ju mer jag kollar på den desto bättre blir det ;P Och den kostar bara drygt 4 tusen kronor :) Jag kanske har råd redan nu :) För ska jag vara ärlig så efter allt läsande om att xperia ska vara ren skit så vet jag inte om jag vill köpa den?! Och denna verkar ju vara lite bättre faktiskt! Och med xperian så måste man ju skjuta fram tangentbordet hela tiden här trycker man ju ba på skärmen! Jaja.. vi får väl se hur det blir!



Java           Yes, MIDP WAP 2.0
 Antal färger på display           256 000
Upplösning på display       240 x 400
MMS         Ja
T9 ordlista för SMS          Ja
Kalender         Ja
Epost-klient       Ja
Radio          Ja
MP3 spelare         Ja
Digitalkamera           Ja
Upplösning på kamera (megapixel)          8,00
Blixt         Ja
Autofokus            Ja
 Videoinspelning           Ja
Videosamtal        Ja
Internt minne i MB            100,00
Externt minne -typ             MicroSD (TransFlash)
Vibrator        Ja
Diktafon/inspelning av röstmeddelanden          Ja
Spel         Ja
Typ av GSM-nätverk         GSM 850/900/1800/1900/ HSDPA 2100
HSCSD           Nej
Edge         Ja
3G           Ja
GPRS             Ja
Infraröd port           Nej
 Bluetooth - version            Bluetooth 2.0/A2DP
 USB          USB 2.0
Höjd i cm        10,78
Bredd i cm             5,59
Djup i cm           1,40
Vikt i gram        114,00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0