Lång jobbig dag

Åhh, vilken lång tråkig dag det vart idag aså! Hände typ inget alls. Har som vanligt var i skolan. Eftersom att det är sista veckan så har vi inga läxor och jag är inte efter i något så vad finns det liksom att göra då? Bra fråga eller hur?! På matten så fick vi vara inne i datasalen men jag orkade verkligen inte blogga något så jag var duktig istället och arbetade med det man skulle! Bra va? :)
Det jobbigaste på hela dagen var att min ena lins hoppade ut en gång. Det var under svenka lektionen. Sen höll den även på att hoppa ut under franska lektionen men det lyckades jag stoppa. Jo när jag ände nämner franska så kan jag ju berätta vad jag kommer få för betyg nu till julen i det :) Hon berättade att jag låg på ett väldigt starkt VG :D Happy :) Om jag ville fortsätta att göra så här bra ifrån mig nästa termin så hade jag inte några som helst problem med att nå de högre målen. Alltså ett MVG för er som inte fattade att det kommer efter VG xD Haha.. vad lustig jag är x) Anyway så är jag väldigt glad, gud så duktig jag är då ;P
Nu ska jag antingen följa med mina föräldrar till min gammelfarmor eller så ska jag ligga hemma och glo på film. Har inte riktigt bestämt hur det blir med den saken ännu. Men det blir nog det sista alternativet. Men jag är rädd att jag inte har några bra filmer. Får se ifall nån annan i familjen har några. Annars får jag lösa det på något annat vis. Är inte så sugen på att lämna huset just nu faktiskt. Mycket skönare att bara ligga hemma och glo på tomburken xP Kanske ska se första säsongen av Lost?! Väldigt bra serie. Längtar tills 4:e säsongen kommer på DVD-box :D

Jo btw så kan jag ju även berätta vad jag gjort efter skolan innan jag glömer bort det helt xD
Efter skolan var jag med Johan. Vi var först hemma hos mig och åt lite fil och flingor. Sen gick vi hem till Johan och där låg vi i soffan och bara glode på tv. Vi hade inget att göra alls och ingen hade nån lust att komma på något. Enbart en bra ursäkt för att behöva göra något annat man inte tycker är roligt. Som Johan behöver träna inför prov som ham missade föra veckan. Och jag kom på att jag låg lite efter med matteläxorna. Men dem kan jag göra nån annan dag. Orkar inte göra det nu iallafall.
Jo förresten så fick vi fika idag på franskan ;D Vad trevligt va :) Fick förresten tillbaks provet idag också på franskan. Där fick jag också VG men 71,5 poäng av typ 85 eller nåt. Så det är jag väldigt nöjd med ;)

Kommentarer
Postat av: en stor fet äcklig tjockis som heter bertil och är cp

woooo mvg barn! xD

2008-12-15 @ 18:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0