Kvinna överkörd av minst 4 bilar i Köpenhamn


När jag satt och läste inne på Aftonbladet så var det en artikel om att det var en kvinna i Köpenhamn som hittats död på en gata. När jag klickade för att läsa mer så stod det att hon vart överkörd av minst 4 bilar. Polisen hade fått tag på 2 av bilisterna och de hade bara sagt att de sett 2 andra som också kört över henne.
Men min fråga är då: är detta planerat att alla 4 ska köra över henne för att vara på den säkra sidan att hon verkligen dog (såfall har hon väl antagligen gort något), eller var det en olyckshändelse att hon blev påkörd från första börja? Men om det nu var en olyckshändelse hur i helvete kan då 3 andra efter den första (som det står i artikenln vart en lastbil) kört över kvinnan också? Ser de inte att det ligger en död människa där eller? Är danskar helt dumma i huvudet eller vad är det för fel egentligen? Jag tycker iallafall att hela artikeln var väldigt skum... Vad tycker ni om detta?

Kommentarer
Postat av: Natalie

Men jösses! Herregud! hur kan man bara köra över någon annan människa som ligger på gatan.. Om det nu inte var planerat vill säga..



Sv: Ja man är så himla beroende av datorn att det är sjukligt! =/

2008-12-29 @ 19:54:21
URL: http://lonelydarling.blogg.se/
Postat av: lillgunnar

jag tycker själv att det är så sjukt att folk inte håller ögonen öppna och ser vad som händer! usch..>.<

2008-12-29 @ 20:07:02
Postat av: fetknopp blooobb

äh dom e välla lite konstiga danskar xD det märkte man ju när jag var i danmark. haha kanske inte alla då men en del xD

2008-12-29 @ 23:51:14
Postat av: Charlotte

Ja danskar är sjuka ! :O

2008-12-30 @ 22:57:05
URL: http://aekitsune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0