Krävs mer för att få mig att må dåligt!

När jag kollade in min bdb så hade jag fått massa olika kommentarer och diverse olika saker. Det var inte bara påhopp på mig utan även mina vänner. Jag personligen tycker inte att detta är så farligt. Jag har alldeles för bra självförtroende för att orka bry mig det minsta men däremot när man hoppar på mina kompisar bli jag arg! Men det som jag blev mest förbanad över var att idioten var anonym. Det är det västa jag vet. När man ska hålla på och skriva såna där taskigheter kan man väl iallafall ha lite stake i kroppen och våga stå för vad man sagt och då skriva vem man är. Det är så fegt att jag inte vet vad jag ska säga.
Men nu har jag iallafall tagit bort dem där kommentarerna. Det denna person nu försökte göra, alltså trycka ner mig och få mig att må dåligt, var totalt värdelöst. Som jag tolkade det så var det någon som jag känner på ett eller annat vis och det räcker man att säga; Det är svårare än så att få mig att må dåligt. Jag har alldeles för högt självförtroende för att någon människa någonsin ska kunna klanka ner på mig!
Hoppas idioten läser detta!

Ska lägga upp detta på min bdb också ifall han nu kanske väljer att kolla in igen!

Kommentarer
Postat av: linda

sådana personer är inte myckt värda!



Ledsagare är ....hmm...betald "kompis" typ....

2008-12-28 @ 15:38:49
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: hanna

tackitack!

Dom är tagna med vanlig sketen digitalkamera, och lite tillsnyggade i datorn. :)



Taskigt det där förresten. Man kan ju undra hur folk tänker ibland. Nödvändigt att vara annat än snäll lisom.

2008-12-28 @ 16:27:15
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/
Postat av: en stor fet äcklig man som är såhär dampig och irriterad <------------------------------------------------------>

jävla cp unge! orka hålla på-.-' hata äckliga efterblivna som inte har nåt liv >.<

men idioten e ju SÅÅÅÅ COOOL som vågar säga coola saker anonymt! vicken jävla förebild va! :D jag vill bli som den personen! :D (Y) NOOOOOT!



vill fan slå äcklet med en röd handväska med tegelsten i! >:C



AAHHHH! DAMP!!!

2008-12-29 @ 23:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0