Kollat på film

Idag har jag kollat på film igen. Kommer nog bli ett riktigt filmkollar lov ;P Hehe... det är ju trevligt.
 Jag kollade denna gång på The Dark Knight. Väldigt bra film :)
Ikväll ska vi till några vänner men jag har inte bestämmt ifall jag ska vara hemma eller följa med. Jag har några timmar på mig att bestämma hur det blir.
Kan ju vara trevligt att vara hemma med popcorn och  kolla på film. Eftersom att tiden går så hemla fort så är det väl dags att lära sig att vara själv. Vem säger att jag kommer flytta ihop med någon första gången jag flyttar hemifån? Då kommer det bli många ensamma kvällar hemma. Dags att lära sig att man kan ha trevligt även ifall man är ensam kanske.
Anyway så har jag inte så mycket mer att skriva om just nu.
Ikväll är det Harry Potter på kanal5 vid 19 tiden. Den ska jag se, det är något som jag är säker på iallafall, vart jag än kommer vara ikväll. Har redan sett den massor med gånger men det är ju så bra så det är värt att se den en gång till. Längtar till att den senaste ska komma ut på bio snart. Och går det i denna hastighet är det fortare än kvickt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0