Kärring!

Hejsan!
Detta har vart en tråkdag. Har inte hänt något roligt alls. Och jag blev nekad att köpa tändare i affären. Jävla subba! Va fan skulle jag inte få göra det för?
- Vad ska du änvända den till?
- Kul att ha!
- Nej då låter jag dig inte köpa den!
Ähh, kärring! Samtidigt var det nån annat kvinna bakom mig i kön som utryckte sig med henne, att det inte passade att jag skulle få köpa tändare. Varför inte? Inte direkt så att jag tänkre bränna ned skolan eller nån annan plats. Jag är liksom elevrådsordförande, den platsen får man inte utan att förtjäna den! Herregud, klart som fan att jag inte skulle använda den till andra saker än den är till för!
Jaja... nog om det! Som sagt så har hela dagen vart tråkig. Har inte hänt något specielt alls. Har lust att ringa nån kompis och höra ifall vi ska gö nått. Men problemet är att jag inte orkar själv ;S
Åhh, allt är bara fel just nu! Fuck!!!!

Kommentarer
Postat av: en irriterad fet äcklig man!!!! >.<

VILKEN JÄVLA FITTKÄRRING :O varför fan skulle inte du få köpa en tändare för? x__x tändare kan man ju använda till vad som helst! typ...tända ljus hemma..eller nåt.liksom kan ju inte hon bestämma vad du ska köpa och inte köpa! ååååååhh nu blev jag irriterad >.<

2008-12-02 @ 16:53:30
Postat av: en fet äcklig dampman >.<

VILKEN JÄVLA FITTKÄRRING :O varför fan skulle inte du få köpa en tändare för? x__x tändare kan man ju använda till vad som helst! typ...tända ljus hemma..eller nåt.liksom kan ju inte hon bestämma vad du ska köpa och inte köpa! ååååååhh nu blev jag irriterad >.<

2008-12-02 @ 16:54:52
Postat av: Trixie Eklöf

Hehe, alltså, en tändare är ju till för att tända saker, och det är ju det då isådana fall du gör om du t.ex tänder på skolan. Så du säger ju lite emot dig själv (I)

2008-12-02 @ 20:21:35
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0