Kärlekens Språk

Hejsan!
Laddade hem filmen "Kärlekens Språk" för några dagar sedan. Har nu haft tid att se den. Vi började kolla i skolan men sen blec jag sjuk och då missade jag allt. Så jag beslöt mig för att fixa hem den.
Den var riktigt bra faktiskt ;) Som media utrycker sig om filmen: "Skolporr". Och ja jag håller nog med. Det är typ porr samtidigt som det är en bra film, som är menad för att se i skolan på sexualkunskapen. Det är mycket sex och annat i den men ändå anser inte jag filmen så en porrfilm. Jag vet inte hur man ska beskriva det men det är min egna åsikt. Sen finns det ju de personer som tycker att det är äckte hårdporr. Men alla tycker olika, även om detta!
Anyway så var det så att jag först skulle se på Dirty Sexy Money men insåg att jag visst laddat hem fel avsnitt. Så samtidigt som jag kollade på Kärlekens Språk så laddade jag hem rätt avsnitt. Den har precis kommit hem så nu ska jag ta och kolla på det. Typiskt sjukdagar, kolla på film! ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0