Julmarknad i Fjärdhundra

Hej. Har nu kommit hem från marknaden här i lilla Fjärdhundra. Våran försäljning gick bra, vi sålde slut på allt tillslut. Det blev så att jag och Emma sprang runt på hela marknaden och försökte tvinga på folk diverse olika föremål och kakor. Och det lönade sig sen när vi beslutade oss för att sänka till halva priset. När vi hade lite saker kvar så var det inte några som ville ha nå mer så då fick vi ta till andra knep. "Tre påsar med kakor, 20 spänn." "Om du tycker det är för dyrt så kan vi komma överrens om ett bra pris tillsammans". Och en massa sådana knep. Så vi känade riktigt mycket faktiskt ;D 
Nu har vi gäster, typ pappas jobbarkompis och hans familj eller nåt tror jag att det är. Har inte så mycet mer att säga....?

Fick dock inga bilder tagna, var alldeles för upptagen med att springa runt och sälja ;)

Kommentarer
Postat av: stephanie.h

haha joo jag har funderat på australien lite faktiskt.. men det känns som alla svenskar åker dit.. vart i australien ska man åka då? har du vart där föresten? annars är jag lite sugen på en safari i afrika eller nåt, är du på eller? haha =)

2008-12-07 @ 16:05:05
URL: http://stephaniehultgren.blogg.se/
Postat av: Johanna

SvaR: så sant så sant, det suger att städa...speciellt när det ser ut som ett bombnedslag redan nu..jag börjar bli grymt dålig på att plocka undan efter mig :P

2008-12-07 @ 16:52:25
URL: http://johannarova.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar; haha, aa riktigt så illa är det inte i mitt rum. Men sängen och fåtöljen är svår att se ;)

2008-12-07 @ 17:09:51
URL: http://johannarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0