JULLOV :D

Jippi nu har vi JULLOV :D. Vad kul va? ;) Fast kommer även bli jobbigt för man träffar ju inte alla kompisar under dessa tre veckor. Jaja.. vi överlever säkerligen utan varandra också. Men jag och Elina diskuterade att det nu enbart är tre terminer kvar sen slutar vi för alltid! Visst är det hemskt att man ska behöva genomlida något sådant?! Jag vill verkligen inte behöva vakna upp en morgon och inse att jag inte kommer få träffa alla underbara kompisar men istället sätta  mig tillsammans med andra människor som jag kanske aldrig träffat i hela mitt liv. Fan vad läskigt! Men det är ju ett tag kvar tills dess så jag hinner väl smällta det, I hope! ;S
Idag har vi typ haft vanlig dag, fick dessutom våra betyg idag :D
Fan vad sofft :) JAg räknade ihop att det tillsammans ger mig 160 poäng :D Mitt mål när jag sluar nian är att iallafall slå min storebror som fick 175. Men ska det bli som jag verkligen vill ska jag komma över 200 gränsen.
Jag har 8 G, 4 VG och 1 MVG tror jag att det var. Men jag ska absolut jobba upp så de flesta G nlir ett VG. Jag minns fortfarande min och Emmas pakt; minst ett VG i varje ämne när vi slutar 9:an. Och jag ska fanemig fullfölja det!

Så på måndag när jag vaknar så behöver man inte ta sig till skolan. Det är lite blandade känslor där ska jag säga!

Måste avsluta med att säga att jag och Elina lyckades få det absolut bästa slutet av en termin man kan önska sig! Jag tänker inte berätta vad det är för något, ni får minsan vara nyfikna men det är lite elakt att skriva det här!


Här i låg mina betyg :)

Detta innehöll :)

Förresten så det som gämde sig innanför omslaget i Emmas paket var ett svart nagellack! Hon blir nöjd :) Det var ju tur ;P
Ska snart lägga upp bild på vad jag fick av henne, fett cool sak x)

Kommentarer
Postat av: Agnes

JULLOOOV!! ^^ :D

2008-12-19 @ 15:03:07
URL: http://galtspillning.blogg.se/
Postat av: Daniel

Grattis å ha ett bra jullov!!

2008-12-19 @ 16:59:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0