Julklapparna klara :)

Sådär nu har vi delat ut alla julklappar och jag har bilder men det är på kameran. Och ni vet ju att min jävla kamera och dator inte samarbetar direkt! Men har kommer en lista på det jag fått idag.

Britney Spears Circus - Mamma och Pappa
Bok - Mamma och Pappa
DI
Morgonrock - Mamma och Pappa
Hantlar - Mamma och Pappa
DIF nessiser - Mormor och Morfar
DIF matchtröja - Mormor och Morfar
Pengar - Mormor och morfar

Jag är nöjd och glad för det jag fått :) Nu behöver jag inte något jävla gym ;P Nu kan jag träna hemma XD Hhehe... eller kanske inte riktigt samma sak. Imorgon ska vi till farmor och farfar och då blir det ännu mer :) Sen på kvällen ska vi in till mormor och morfar igen.
Nu ska jag äta lite fika, sen så ska vi åka iväg på midnattsmessa. Det är ju ett poäng till konfemation iallafall. Det startar 23.00 och slutar 00.00. Därefter ska jag nog sova!

Kommentarer
Postat av: en stor fet äcklig tjockis som inte har nått liv och ser ut som skiiit :D

MIDNATTSMÄSSA! omg!! hur orkar du!? xD haha

jag ska ba softa och tare lungt me mina nya fina things :D hihihihi

2008-12-24 @ 23:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0