Juldagen

Idag är det juldagen. Den har spenderas hela dagen utanför vårat hus! Först på morgonen så åkte vi till farmor och farfar. Där åt vi lunch och fick julklapar. Jag fick:

Underkläder
Parfym
Pengar

Efter det så åkte vi hem till mormor och morfar och åt mat och fick julklappar av våra kusiner. Av dem fick jag:

Prenumeration på KING Magazine
Femman lott

Så har min dag spenderats. Den har varit helt ok ;) Imorgon ska jag och mamma kanske åka till västerås eller något och köpa lite saker nu när det är mellandagsrea ;) Heh.. ska köpa ny mobil som jag tjatat om nu ett tag. Men mosters man hade köpt den där nya kameramobilen från Sony Ericsson med 8.1 megapixlar. Den var bra, de var den men stor och klumpig! Så den blir det nog inte. Visserligen är de andra två jag velar mellan också stora men dem är åtminstone tynre. Det är just det jag tänker mest på. Den här var tjock som en vanlig kamera. Det är ju inte de två jag vill ha. Men jag ska sitta nu och kolla och jämföra så ska jag försöka bestämma vilken det blir tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0