Juldag

Idag har det varit jultema i skolan. Vi har inte haft en enda lektion alls under hela dagen. Ganska skönt men det blir rätt tråkigt också ska jag säga! Först var jag och alla kompisar och kollade på film. Vi fick se Titanic. Väldigt bra film. Riktigt sorglig men jag kan inte förstå att folk grinar till den. Eller att man grinar för filmen över huvudtaget. Helt ofattbart tycker jag.
Anyway, efter att filmen var slut (vilket tog exakt hela förmiddagen att se) så var det dags för lunch. Det var lite rester kvar från gårdagens julbord. Efter lunchen var det rast ett tag och efter det så gick jag och spelade i spelhörnan med Frida och Edina. Vi körde alla möjliga roliga spel. Men även detta blir rätt tråkigt i längden. Efter ett tag så kom Johan och Isak, då spelade vi kort med dem. Det var riktigt skojit ;)
Sen var det rast och sedan återigen film för min del. Denna gång var det Gustaf vi såg. Därefter gick jag upp till spelhörnan igen och var med kompisar.
Det är exakt det som hänt denna dag. Typ inget mer alls. När jag kom hem så har jag bara legat och glott på tv och nu sitter man här! Kul... NOOT. Men jag har inte nån lust att göra något annat heller för den delen.

Hatar vintrar enbart just det att det blir mörkt och då får man inte lust att göra något annat än att lägga sig under täcket och bara sovit till ljuset kommer upp igen morgonen efter!

Kommentarer
Postat av: Miranda

sv: viiisst:D:D:D

2008-12-18 @ 17:59:23
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: thisney

Jajjemänsan!

2008-12-18 @ 19:20:26
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0