JULAFTON

Idag är det JULAFTON. Tror ni jag känner någon julkänsla? Nej juste -.-' Ingen alls. Skit iriterande. Ser inte framemot vad som finns i mina paket och jag ser inte framemot maten. Jag känner bara för att lägga mig och sova.
Vaknade imorse vid halv 9 tiden då morsan kom in och sa att jag skulle sälja aftobladet idag. Det hade jag helt glömt bort så det var bara att ta sig upp och klä sig och gå ut i kylan, utan någon snö! Vid 9 så började det faktiskr snöa lite grann :) Det var ju trevligt ;P
Jag gick min runde och när jag kom hem så gick jag igenom dricksen och det vissade sig att jag tjänat 200 spänn bara i dricks idag :) Det är inte illa pinkat x)
När jag kom innanför dörrarna och in i värmen vissade det sig att alla fortfarandra låg och sov. Men de kom upp stracks efter att jag kommit hem.
Nyss åt vi frukost. Alla åt julskinka, utom jag. Jag tycker dels inte om det och dels så hade jag nu gillat det så hade jag nog ändå inte ätit det för eftersom att det inte finns nån julkänsla i kroppen så had det bara känts fel att äta julskinka!

Nu sitter man här i sitt nystädade rum och väntar på att klockan först ska bli 15.00 så man får se Kalle. Sen att klockan blir 18.00 så min mormor och morfar kan komma nån gång så jag får öppna paketen. Sen kan jag lika bra lägga mig och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0