Hon ville inte vara ute

Nu har jag gjort rent åt min söta lilla kanin, men tror ni hon ville vara ute? Nej juste. När jag kom ut så låg hon och sov, när jag öppnade grinden så vaknade hon. Jag försökte locka fram henne, men inte då. Hon låg kvar på samma ställe. Så det var bara att göra rent endå, och hon gjorde inget motstånd. Hon låg där och kollade på mig med yrvaken blick. Heh.. jätte söt ;) När jag var klar och lagt in ny halm åt henne så verkde det som att hon vaknat ordentligt. Då reste hon sig och sträckte ut sig och började gå runt där inne och bo i den nya halmen.
Hon är lite knäpp ;D


Hehe.. här låg hon under hela tiden

Visst är hon väl fin? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0