Hemma hemma hemma

Nu är jag hemma. Vad skönt det ska bli med en helt lugn dag hemma framför datorn och inget annat bättre för sig att göra ;P
Haha.. älskar att bara vara hemma när det vart en jobbig dag. Eller jobbig dag vet jag inte, vi har typ bara gjort julsaker på alla lektionerna. På tyskan och bilden ritade vi julkort och annat liknande, på engelskan så satt vi och sjöng engelska jullåtar. På matten satt vi inne i datasalen och spelade spel. Det har typ inte vart en enda lektionen idag som vart seriös.
Vilket är väldigt skönt ;)

Ikväll vid 18.30 börjar ett möte inne i Enköping med ungdomsrådet. Ska bli skoj :) Jag gillar de mötena. Väldigt roliga och trevliga :) Så jag bör väl åka härifrån vid 18 tiden. Synd att Karin inte ska med. Hon mår inte så bra, hoppas hon är frisk och kommer till skolan imorn iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0