Hemma

Hej!
Nu är jag hemma. Har haft engelska som sista ämne och där fortsatte vi på vårat prov. Vi alla fick göra skrivdelen. Hoppas det blir godtjänt nu iallafall!
Jaja.. den där kan ju inte sänka mitt betyg på den andra så jag har väl inget att oroa mig för direkt.
Lite senare idag ska jag gå och möta upp Oliwia. Vi ska umgås ett lite tag bah. Trevligt ;)
Ikväll är det Ugly Betty och Desperate Housewives. Jippi :) Fast det är synd att det är sista avsnittet för säsongen av Desperate!
Just nu ska jag läsa alla bloggar sen ska jag faktiskt se på Andra Avenyn! Skogili skoj skoj ;D

Kommentarer
Postat av: SANIBO

nicenice!

2008-12-09 @ 14:40:34
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0