Har kollat på Andra Avenyn

Nu har jag sett alla avsnitt av Andra Avenyn för denna vecka. Som vanligt är det lika bra :D I detta avsnitt får man veta vem det är Greger är otrogen med, det är en kille!. Eller jag en man kanske man ska säga. Stakars Sigrid när hon såg dem! Iallafall så gjorde jag ju nästan som jag ville. Jag ville ju förvisso ha en bra film att se men när man inte har det så får man nöja sig med det nästbästa ;P hehe... Längtar iallafall tills på söndag så är det är fortsättning!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det blir ingen fortsättning på söndag!:S Det var säsongsavslutning igår och nästa gång blir torsdagen den 11.1 och då börjar det sändas bara en gång i veckan, men istället blir varje avsnitt 45 min långt!:)

2008-12-12 @ 15:01:32
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0