Gossip Girl

Har kollat på två avsnitt av Gossip Girl nyss. Riktigt bra serie ;) Heh...
Ska snart gå och borsta tänderna och göra mig redo för sängen tror jag! Är ganska tröt faktiskt. Jobbig dag, hänt mycket! Först jobba, sen hetsig ivag till en kompis och därifrån till kyrkan där vi börjar träna lucia och sedan några timmar efter så är det dags på riktigt! Jaa minstsagt jobbigt! Så jag förtjänade verkligen en kväll med slöt serietittande och en tidigt kväll. Ska bli riktigt skönt att sova!
God natt på er allihop. Sov så gott (S) puss <33


Kommentarer
Postat av: Agnes

gossip girl is the shit! x'D

2008-12-16 @ 08:20:20
URL: http://galtspillning.blogg.se/
Postat av: Shandie

sv: Tack så mkt för kommentaren :) Och ska säga att Gossip girl är så bra, ser du några avsnitt till är du fast. Själv tyckte jag den var sådär första avsnitten jag såg men sen blev det bättre och bättre och nu är jag galen i det :P

2008-12-19 @ 14:31:19
URL: http://sharanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0