God morgon

Jag är klädd och klar. Ska nu ta och ringa Johan och Elina och höra ifall vi ska göra nåt. Har inte nån lust alls att bara sitta här och häcka hela dagen!
En annan sak bara lita snabbt, jag har tillräcktligt med pengar nu för att köpa nya mobilen. Jag har tänkt hela natten på vilken jag vill ha. Jag har liksom såndär kris där jag inte vet vilken jag ska välja. Ungefär som när man står och ska välja godis, men det som är skillnaden är att jag kan välja den ena påsen idag, sen tar jag den andra imorgon. Så funkar det inte riktigt med mobiler! Men jag har som sagt tänkt över det hela riktigt noggrannt och när jag jämför alla saker i mobilerna så verkar LG KC910 Renoir bättre än de andra. Den har liksom desutom den absolut bästa kameran man kan ha just nu i en mobiltelefon.
Men som sagt har jag inte bestämmt ifall det blir den men blir det så ska jag och mamma åka och köpa den på mellandagsrean :) Snacka om att jag är förväntansfull och längtar. Jag längtar mer tills dess än vad jag längtar tills imorgon. Jag har inte någon som helst julkänsla i kroppen alls. Det är väl dels för att det inte finns nån snö, men ändå, jag känner inget alls. Imorgon är det dags och det känns som att det kommer vara vilken dag som helst, känns liksom inte sådär speciellt som det gjorde när man var liten.
Och det märks att jag blir äldre och tex föra året så var det enda jag såg framemot att få öppna alla julklappar. Nu är jag inte det minsta sugen på det, nu är liksom det stora hela att få umgås med släkten och äta god mat. Jag vet, det låter som att jag är en gammal gubbe, men men! Jag ser inte ens framemot att veta vad som gömer sig i mina paket. Jag ser mer framemot mellandagarna då jag kan köpa min nya mobil.

Nu är det bäst att jag slutar, jag är på sånt humör där jag antingen pratar utan att ta ett enda break, eller så göra som nu, bara skriver, skriver och skrivet. Verkar inte finnas nå stopp just nu.
Nee förtusan jag slutar nu jag håller på att komma på nya saker att skriva om och ingen av er orkar läsa allt jag kommer skriva då! Aja.. hej då!

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Njaa, mobilen var inte såå snygg, du har bättre smak än det!

Sen så håller jag fullständigt med, jag ser inte Alls fram emot julklapparna, det jag ser fram emot är att få umgås med släkten. Presenterna är helt oviktiga i mina ögon.

2008-12-23 @ 20:14:16
URL: http://trixieeklof.blogg.se/
Postat av: Agnes

Min kompis sa att den var bra, men jag vet inte.Snygg var den i alla fall xD

2008-12-24 @ 11:19:15
URL: http://galtspillning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0