God morgon -.-

Jaa man kan ju undra vad jag göra uppe såhär tidigt egentligen?! Jag hade ju planerar att detta skulle vara min första sovmorgon på lovet. Men ack så fel jag hade. Jag trodde att när det inte var någon hemma så kunde jag sova utan att bli väckt eller något sådant. Men som sagt så hade jag helt fel! Det började med att mina kära syskon lät så jävligt imorse så de väckte mig. Sen vid 9.30 så ringde den där helvetes jävla telefonen. Fy fan för människor som ringer före 12.00 på helger och lov. Far åt helvete med er allihop!
Ursäkta mitt fula språk men jag blir rent ut sagt förbanad när sånt här händer!

Nu ska jag ta en lång dusch.  Ska bli jätte skönt. Sen blir det nog som vanligt.. gissa?
Juste film dags ;D Heh..

Kommentarer
Postat av: tjooockis :D

haha jag e fan uppe vid just nu exakt 10:47 och det e ovanligt! jag tycker det e tidigt men stackars dig och få gå upp före halv tio :O HAHAHAHHAH skratta o peka :D

2008-12-22 @ 10:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0