Gårdagen

Här kommer lite om vad som hände igår!

Jag ringde till Johan och vi gick ut och samtidigt ringde jag till Elina som även följde med. Vi gick först till bron och var där i typ en timme. Vi krossade massa is och sådant skoj ;) Heh.. Efter det gick vi i i fjärdhundra och gick iväg till affären. Där köpte vi coklad och öl. Med det i kassen tog vi oss till mellevi och satt på terassen där och hade det trevligt. Efter det gick vi ut på byn igen och letade upp ett trevligt tak som vi spenderade en dryg halvtimma på.
Därefter så gick vi till badet, för då hade det börjar mörkna på. Så där satt vi i nån timme tills vi var så kalla så vi gick hem till mig och åt godis och kollade på film - På andra sidan häcken. Roligt film, skojigt skojigt ;P
Sedan så gick vi ut igen och gick runt. Sen gick vi till badet igen och spenderade en till timme där. Sen var vi kalla och då gickvi hem till Johan och värmde oss. Därefter så bar det av till lekplattsen där vi la oss på marken och kollade på stjärnorna. Väldigt trevligt. Vi låg och pratade och skrattade. Sen blev vi kalla igen och då satt vi oss i ett litet hus som fanns i den där lekparken. Väldigt litet hus ;) Det var nån lekstuga för barn upp till 3 års åldern typ. Där satt vi och snackade skit om alla möjligt och diskuterade hur ovärt det var att fira jul i år. Det finns ingen snö och ingen av oss 3 hade någon som helst julkänsla i hela kroppen. Inte den minsta lilla gnutta!
Sen gick vi hem till Johan igen och hämtade en filt. Sen tillbaks till badet. Vi låg på massa olika bord för att på något vis dela upp den där filten så alla blev varma. Men det slutade med att vi bara blev osams ;P Heh..


Lilla Elina :)

Gissa vad detta är för gestaltning av? Tänk att det är lite mer vit utanför...

När jag kom hem vid 22.00 tiden så mötes jag av en klädd gran ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0