Fortfarande alldeles för högt!

Hej.
Har nyss kommit hem från luciaträningen i kyrkans hus. Och jag säger som jag sagt varje gång jag kommit därifrån; det är alldeles för högt! Vi kan inte sjunga så högt. Det är typ bara småbarnen. Men hon envisas och påstår att det låter jätte bra och vakert. Men då kan hon ju inte höra nån av oss konfirmander, det är falskt och rösterna spriker. Det är helt omöjligt att sjunga i den tonarten hon valt!

Resten av dagen har vart rätt trist. Idrotten idag var jätte tråkig ;S Som vanligt aså. Vi körde vollyboll. Woho, vad roligt... NOOT -.-'  Med tillräckligt mycket tjatande så behöver vi inte köra det imorn också. Det blir typ flaggleken eller nåt. Jaj.. roligare iallafall. Och till det roligaste av allt, det är sista lektionen imorn med idrott. Nästa vecka är vi helt fria från allt sånt skit :D Jippi, vad skojigt :) En hel vecka utan att behöva genomlida en lektion med idrott!

Efter det var det svenska och då kollade vi klart på filmen. Kommer inte ihåg vad den heter men bra var den. ndrar när vi ska se på film nästa gång!
Har lust att kolla på nån film nu faktiskt. Men har redan sett alla jag har på datorn så ska se ifall det finns något annat!

Kommentarer
Postat av: Johan

du borde bli medlem på min sida. http://akacia.tk

2008-12-11 @ 18:15:41
URL: http://akacia.tk
Postat av: sofie

visst är det typiskt såna som "leder" körer att säga att det låter skit bra när det endast e ett fåtal som kan ta tonerna :)

2008-12-11 @ 18:38:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0