Filmen var sådär

Hej.
Nu har jag kommit hem från mitt biobesök där vi såg Patrik 1,5. Den var ganska bra, men det finns ju sämre skit. Också helt klart bättre ;P Alla som vet vad det är för film vet ju vad den handlar om. Det är ett bögpar som ska adoptera. De får en 15 årig kille och allt blir bara strul och jaa, massa sånt. Men filmen hade ju ett bra budskap om man säger så. Men i längre drag så var filmen ganska tråkig. Det absolut roligaste var i slutet, men det tänker jag inte berätta vad det var förnågot. Det får ni se själva. Och jag kan garantera er att det är roligt ;P Nu ska jag sova så vi hörs imorn! God natt!


Kommentarer
Postat av: Stina

sv: tacktack :)

2008-12-11 @ 15:37:21
URL: http://stina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0