En liten julklapp till Emma

Kom nyss hem från Enköping. Har vart och köpt en ynka julklapp. Jag messade alla som jag trodde kanske kunde köpt till moi men Emma var den enda som svarade att hon gjort det (alltså de andra fick jag inget svar från alls), så hon vart den enda som får något. Jag tänker inte avslöja vad det är ifall hon möjligen skulle kunnas kika in här och då få reda på vad det är innanför omslaget! Det vore ju inte skojit. Ni får veta imorgon vad det är förnågot iallafall.
Ska nog ta bussen in imorgon och köpa lite mer till mina föräldrar och kanske något fint åt några andra i släkten. Och om jag har tur så kanske jag finner något bra som jag kan ge till mig själv också ;D Heheh.. det låter ju lagom ego att köpa julklappar till sig själv men ska jag få det jag vill ha och vara säker på att jag kommer få det så får jag väl ta sakerna i egna händer och setill att det blir av!
Ikväll är det inget alls på tv så det blir antingen en tidig kväll eller så blir det en kväll framför datorn. Jag har inte bestämmt mig men jag får ta det som det kommer isånafall.


Emmas julklapp :) Hoppas hon blir nöjd, det är något som hon använder nästan dagligen så ganska säker är jag på att det blir uppskattat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0