Duschat, nu ska det bli rent åt kaninen

Sådär, nu harj ag duschat och är fräsch. Men jag är väl inte den enda som ska få vara fräsch eller? Nu hade jag tänkt ta på mig kläder och gå ut och göra rent åt min lilla kanin. Så kan hon vara ute och hoppa på gården också.  Det gillar ju hon ;)
Jaa, när jag är klar sen tänkte jag göra ordning en kopp med nudlar, dags att äta lunch nu snart va? Hehe.. riktigt mumsigt ;D Heh.. jaj.. som sagt så ska jag nu bege mig till garderoben och ta på mig nå mjukiskläder kan jag tänka mig sen så bär det av ut till kaninen. Tycker lite synd om henne som måste vara ute året om. Men skulle jag ta in henne så skulle hon dö ;S Och det vill vi ju inte! Det är näligen så att hon är en utomhuskanin och tål inte miljön som är inne i ett hus. Låter lite konsigt men så är det iallafall.


Naaw, visst är hon väl söt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0