De bara försvinner spårlöst

Hmm..? Hur kan det komma sig att strumpor bara försvinner sådär i tomma intet? Det är för mig ett mysterium. Mina försvinner efter bara någon vecka. Sen har jag kanske 10 par som jag får sörsöka komplitera med och göra det bästa av situationen. 10 par räcker liksom inte en hel vecka. Fråga mig inte hur det blir så, det är ju bara 7 dagar på en vecka men på något mystiskt vis så slösar jag massor med strumpor. Jag kan liksom byta strumpor 3 gånger under en och samma dag enbart för att de gamla känns ofäscha. Jaj.. jag är ju som jag är. Men som tur är så har jag generösa föräldrar som köpt nya åt mig idag :D Ett 10-pack, trevligt va? Nu behöver jag inte ha den där strumpletar timmen varje morgon ;P
Riktigt bra spenderade pengar det tycker jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0