Bra start på livet..!

Ja vad säger ni? Läste nyss på nätet att det är en tjej vid namn Sharell Butler är åklagad för dubbelmord. Visst är det väl en rikigt bra start på livet. Tjejen är enbart 15 år, bor i New York och är anklagad för att ha mördat en man med minst 50 knivhugg och sedan lagt honom i en plastpåse. Jag tycker nästan detta är sjukare än "olyckan" jag skrev om igår i Danmark. Bara se vart vår värld tar vägen. Männskligheten sjunker ju bara lägre och lägre. Hur ska detta sluta egentligen? Det värsta av allt är väl iallafall att hon bara är 15 år. Hon har ju förstört hela sin framtid. Hur kan man vara så otroligt dum i huvudet rent ut sagt?
Det står även i artikeln att hon är medlem i "det fruktade gänget Bloods". Hur kan en kriminelgrupp kan släppa in så pass unga människor?! Det är ju helt sinnessjukt!

Kommentarer
Postat av: tjockis :D

värden e cp så e det bara -.-'

2008-12-30 @ 19:42:22
Postat av: Marie [P I X E L S]

Japp, både pc och mac :) gott nytt år du med!

2008-12-30 @ 19:48:06
URL: http://pixels.blogg.se/
Postat av: Fatima

Haha jag vet örhängena ser stora ut, men det är så jag gillar det! Ju större, desto bättre!



Gud vilken sjuk värld vi lever i, tjejen på bilden ser ju helt oskyldig ut. Dubbelmord liksom??

2008-12-31 @ 14:32:38
URL: http://hardknockliife.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0