Blondinen är tillbaks ;D

Nu är jag tillbaks, blondare och snyggare än för ;D Haha.. Men ska jag vara ärlig så tycker jag verkligen att blont är den snyggaste färgen man kan ha i huvudet :D
Denna gång färgade vi inte hela håret blont utan bara massor med slingor. Blir så mycket snyggare så ;P Då skiftar ju färgnyanserna i både blont och sendan under lite mörkare.  Så jag är 100% nöjd :) Efter min färgning så gick jag och mamma en sväng på stan. Den enda affären jag ville in i som hade öppet var Intersport. Både Dressman och Fridolfs hade söndagsstängt ;/ Det är ju typiskt. För jag vill nämligen köpa en ny väska inne på Fridolfs innan skolan börjar igen. Sen vill jag förnya garderoben till 2009. Sist men inte minst så skulle jag vilja hitta en snygg skjorta till nyår. Känner för att satsa lite mer på det stiligare. Bra start på det nya året ;) Om ni förstår hur jag menar.

Har iallafall två schnygga bilder från friseringen på mobilen. Men som sagt så funkar det ju inte nå vidare bra direkt för mobilen och datorn att sammarbeta. Inte som jag vill att dem ska göra iallafall!

Kommentarer
Postat av: W A R G

Såklart du får, man ska tycka om sig själv! Härligt att det blev bra! Lycka till med shoppigen :)

2008-12-28 @ 14:23:16
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: en fet äcklig kärring vid namn berit!

haha kommentaren över xD man ska tycka om sig själv xD det kan man ju säga att du gör bra! haha ^^

2008-12-29 @ 23:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0