Väntar på hunden!

Jaha... och vart är dom då?
Nu har jag vart vaken i mer än 1 och en halv timma och de har fortfarande inte kommit! Aså Anders och Pepe. Jag ska ju vara hundvakt åt Pepe. De skulle vara här vid 10 och nu är klockan över halv 11. Så jag börjar bli tröt på att vänta. Men snart kommer de säker, I hope!
Jo föresten! Kvällen igår vart hellyckad :) Var jätte trevligt :D Vi kom dit vid 6 tiden och då började vi kolla på lite film, nån dålig dans film som verkligen var dö trist! Men man fick roa sig med att äta lite chips xD Sen när vi sett den så gick vi ut en vända för att få lite frisk luft och så. Sen gick vi in igen. Och samtidigt som vi gjorde det så kom Trixies föräldrar hem. Så vi gick in på hennes rum och busade lite :P Vi blev lite wild and crazy! Jag Johan och Oliwia fov över hela golvet och hade jätte roligt, dels blev de andra lite småt iriterade på oss men vi tycket ändå att det var kul. Sen blev Oliwia på dåligt humör och allt blev trist. Så då starade vi med att kolla på en annan film. Som också var helt kass, i början iallafall. Men när vi kollat i dygt en halvtimme så blev filmen riktigt bra faktiskt. Fråga mig inte vad den handlade om för det la jag inte märket till. Det ändå som fastnade på minnet var att det var några snygga tjejer som hade en pub och att de stod och typ stipade uppe på bardisken. Men när det böejade bli som bäst så kom våra föräldrar och skulle hämta oss. Så då var det bara att säga tack och hej. Jag tog inga bilder men det gjorde därimot Trixie och Elina så jag ska fråga om de kan skicka lite bilder via msn. Så ni får säkert se lite bilder senare! Ja nu ska jag ta och gå och vänta på hunden!

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Jo precis varför kan han inte starta något eget honverkar ju ha så mkt ideeer!

2008-08-15 @ 10:55:59
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0