Ute på promenad

Nu har jag och mamma nyss vart ute och gott en liten promenad med Pepe. Allt var jätte bra tills vi hade kommit en bit in på spåret. Då fick jag jätte ont i min höft och kunde inte ens gå. Det var jätte konstigt. Men jag har rätt hög smärttröskel så jag fortastte gå fasten det gjorde så himla ont. Men jag kunde inte gå lika fort som vanligt utan det fick bli som samma takt som vanliga människor går i. Så vi gick inte hela spåret pga det. Men när vi hade kommit ut från spåret så gick det onda nästan genast över. För jag kände på båda höfterna när det gjorde ont och då kändes det som att den hade hoppat snet. Men när vi kom ut då så kändes det som vanligt igen. Nu verker det bara lite grann. Det är inte alls lika farligt längre. Men vi får väl försöka oss ut på en promenad senare igen och se hur det går. Men då får det väl inte bli sån lång. Han hann iallafall göra sina behov. Både det ena och det andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0