TV4 Anytime


Danne väckte mig typ halv 9 imorse och sa att Frazze måste ut och rastas och han hade inte tid för han skulle åka och arbeta. Så det var bara att ta sig ur sängen och gå ut det. Men ni ska inte tro att det gick att somna om sen. Ne så nu har jag varit vaken sedan des. Under denna tiden har jag suttit vid datorn och kollat in TV4 Anytime! Fett nice sida ;)
Hahh låter lite tönt men har suttit och kollat på Pokémon xD heh... Men det var så att jag ville se Heroes men det gick inte för då var man tvungen att betalla. Och det fanns inget annat jag ville se så därför fick det bli Pokémon. De nya avsnitten är faktiskt rätt bra :P
Hah... Ne nu ska jag äta lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0