Tickbo = Boring as hell!

Aså shit vad boring där är i Tickbo! Jag undrar ens varför jag följde med upp?! Jag kunde vart hemma och tagit ett glas vin (för när mamma och pappa är hemma får jag inte dricka något alls, men det dom inte vet lider dom inte av!). Hade vart mycket trevligare! För jag följde med av den anledningen att vi dels skulle äta mat och för det andra så ville jag köra lite bil. Vi åt ju mat som planerat. Men tror ni att jag fick köra bil? Ne, jävla glädjeförstörare! Jag kommer ju aldrig lära mig köra riktigt bra tills jag ska börja övningsköra! Och då säger dom att det är bra om vi kör lite bil så vi kan i grunde till allt som kommer sen! Men varför ens säga det när jag ändå inte får köra?! Jävla IQ-hjärnor!

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Haha, dålig kväll?

2008-08-10 @ 21:07:30
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0