Sthlm Quality Outlet




Har vart till Sthlm Quality Outlet idag... igen! Vi skulle ju till Kista gallerian men det blev inte så vi ska åka dit igen på lördag eller nåt. Vi fick iallafalla med oss mormor dit. Hon har såna problem med sina ben så det är jätte synd om henne, hon kan knappt gå. Och när hon har vart ute så här och gått så har hon så ont på kvällen så hon inte kan sova och ibland om det är riktigt illa så gör det så ont så tårarna kommer. Det är verkligen hemskt tycker jag. Men hon ville ändå följa med. Så hon var med dit då och köpte lite kläder. Men som när vi var där i lördags så hittade jag återigen inte ett skit! Jag köpte tre böcker. Dan Browns böker; Da vinci koden, änglar och demoner och i cirkelns mitt. Ska bli så jävla kul att läsa de böckerna! Tror dom kommer före sagan om ringen också :P Sen när vi åkte därifrån så svängde vi in på Max och åt mat. Efter det åkte vi hem. Vi svängde för bi mormor och morfar och stannade där ett tag och fikade. Ut av dem fick jag två sådana där Mc Donald´s glas. Svarta. Mormor hade fåt dem av nån hon kände eller på jobbet eller vad det nu var. Men dom tyckte inte att dom var nå sköna att dricka ur och hon hade hört att jag ville ha svarta glas, och nu har dom ju slutat sälja Plus meny på donken. Så dem fick jag :D
Sen åkte vi hem och nu sitter jag här i värmen!


Glasen...

Dan Browns tre böcker, det var extra pris, 39 .- st!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0