Smaskigt


Här har vi pizzorna :)

Mm, min calzone!

Nu har vi fått våra pizzor och ätit dem. Det var jätte gott :)
Jag åt inte upp hela men jag är inte förvånad, jag har aldrig i hela mitt liv ätit en hel pizza. Och det kommer nog aldrig ske heller.
Sitter och chattar med Trixie om "återträffen". Och vi sitter och är lite smått irriterad på att Oliwia inte tar detta på allvar och ärligt talat nästan skiter i det hela. Hon är ute på byn och ränner med alla fjortis vänner! Åhh shit ganska drugt!

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

hehe... ja eum ta det lugnt med vad du skriver. ja, det är dina tankar och vad du gör. Men en del saker kanske man kan hålla för sig själv. ;) if you pleas

2008-08-08 @ 20:24:51
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0