Ska åka till Västerås... kanske

Hejsan!
Jag och mamma ska snart kanske åka till Västeås. Jag ska ha lite mer kläder. Hoppas vi kommer iväg. För mamma håller på med lite saker här hemma. Och nu är klockan 14.00 och de stänger kl. 17.00 och när vi är klara så är vi framme om en timme, eller ännu senare! Och vi vet inte om 2 timmar räcker. Men hoppas det blir av iallafal.. Vill så gärna ha lite mer kläder, och främst så behöver jag ha mer kläder! Jag växer så det knackar och jag kan snart inte ha ett enda klädesplagg jag har i garderoben. Jag har liksom växt från 169 cm- 171 cm på mindre än en månad. Och det var snart ett halv månad sedan jag mätte mig senast så jag har säkert växt några milimeter till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0