Över

Jaha... Då var allt över. Nu har han åkt hem. Kommer sakna dig Frazze. Jag fick 500 spänn för att gjort det här. Det är jag ju såklart glad över, men hade hellre haft Frazze kvar en vecka till. Det har vart så roligt under denna vecka. Har aldrig känt som jag gjort förut att jag har tråkigt och inte har något att göra. För när jag inte har haft nåt att göra så har jag tex nu borstat honom så han blir jätte fin och len, eller gåt på långpromenad, vare sig det är fint väder eller skit väder.
Ja det kommer bli tomt nu de närmaste dagarna innan man har blivit van med den gamla tråkiga miljön.
Det här är en av de anledningar att jag vill fylla 18, för då kan jag köpa hund. För så länge som det är mina föräldrar som bestämmer och så länge jag bor hemma så får jag aldrig köpa hund.
Jaja... ska väl göra nåt i Photoshop nu när allt har blivit så tråkigt igen.


Har gjort en ny header, men den har inte blivit synlig än. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0