Oj viken trevlig dag idag aså :D

Hejsan!
Detta har vart en trevlig dag aså! Var ju som alltid i skolan idag då. För första gången hade vi franska, det var faktiskt ganska kuligt! Vi fick böcker ochg gick igenom lite meningar och ord och så. Fick även läxa. Här börjar vi hårt på en gång. Nå mer här det väl inte hänt i skolan direkt. Men eftersoolan så var jag och Johan. Första så var vi hemma hos mig och då pluggade vi lite grann. Sen så åkte vi hem till honom. Då skulle han äta på en gång så jag satt uppe på hans rum och hade boring ett bra tag. Sen så gick vi ut och cyklade lite. Kanske inte världs bra med mina knän och de men shit the same! Who care? Men då cyklade vi iallafall till skolan där klättrade vi upp på tacket mellan skolan och biblan. Sen var vi även uppe på på biblan med det var typ bara 2 minuter sen så gick vi ner från tacket och började cykla igen. Kul att se utsikten om ni förstår :P
Sen har vi bara cyklat runt och så. Så mycket mer har jag inte att skriva om, min papa står här och snockar men eftersom att jag inte kan fälla ner skärmen på den här datorn så måste han ju tyvär läsa! Jaja... I don´t care! Han bryde sig inte heller så mycket. Det ända han noterade var det där med taket men det var inte nå mer än det. Sen gick han iväg. Jag tycker det är ganska irriterande när han kommer så här och så hålla på att läsa! Man blir liksom lite piss of! Om ni fattar var jag menar?!
Ne nu ska jag ta och sova tror jag..? Först lite bilder!


Var ju som sagt uppe på tacket.








Ps. är det nån lärare som skulle läsa det här och blir lite frustrerad så kan ni vara helt lugna! Inget gick sönder och ingen skadade sig. Det värsta som hände var bara att mina händet blev smuttisga men som sagt var det det värsta! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0