Nu har jag Photoshop

Shoo!
 Nu har jag Photoshop! Men det finns en hake med det hela! Det går inte att installera. Men min storebror vet hur man gör så jag ska fråga honom! Han kommer hem vid 21 tiden. Så det ska bli kul när han kommer hem och fixar det åt mig :) Jag har massor med ideér som jag ska göra där, och ska även försöka mig på att göra en ny header till bloggen. Tycker verkligen inte om den jag har. Och ska ta och ändra lite i designen, vill ha lite förändring.
Men nu tror jag att jag ska ta och parla mig upp ur soffan och ta med Frazze ner till fotbollsplanen bakom badet. Min lillebror spelar fotbollsmatch där och ska se de sista minuterna tror jag! Så ska jag ner innan det slutar så är det väl bäst att gå så fort som möjligt! Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0