Maybe Kistagallerian tomorow

Imorgon ska jag ner till läkarmottagningen här i Fjärdhundra. Var det förra fredagen med mitt öra och ska på återbesök imorn.
Efter det så kanske vi ska åka till sthlm, till Kistagallerian. Hoppas verkligen det, något som kan göra mig på bättre humör hoppas jag, för nu är jag ba tråkig och deppig. Dom har 125 butiker, där ibland Jack and Jones och Brothers.
Det är massor med affärer som jag vill in i. Men det är inte säkert att vi kommer åka och känner jag min familj rätt så kommer vi nog inte göra det. Men jag hoppas jag har fel. Som sagt behöver jag något som kan göra mig glad. Och jag blir alltid gladare av lite shopping, det är liksom kul att gå i affärer och sen när man kommer hem testa alla kläder igen framför spegeln och sen slänga dem i tvättkorgen. För jag använder aldrig kläderna innan dem är tvättade. Och sen hoppar jag in i duschen och tvättar bort allt smuts man samlar på sig så där.
Ja nu ska jag sitta lite i Photoshop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0