Länge sedan!

Nu var det verkligen ett bra tag sedan!
Snacka omatt jag har gåt runt och haft jätte tråkigt utan datorn. Och det värsta är att det fortfarande inte är tillbaks! :S Jag vet inte hur länge jag pallar längre!
Men idag har det inte hänt så mycket. Har legat och läst bok hela dagen. Vid 5 så åkte vi ut till några kompisar och åt mat. Vi åt även kräfftor och annat mumms. Men jag tycker att det som vanligt är otroligt tråkigt att umgås med familjens vänner. För det finns ingen som är lika gammal som jag. De andra är antingen äldre och vill helst inte veta av mig och de som är mindre är så små så de fortfarande är i den åldirn då man leker och då kan jag hellre sitta hemma. Så när vi ätit klart så bad jag min mamma att skjutsa hem mig. Och det gjorde hon utan några problem. Så nu sitter jkag här. Har kollat lite på tv innan jag satt mig här. Har även ätit lite godis och druckigt några color. Tror jag ska hämte en till snart.
Det som är jobbigast med att inte ha någon dator är lungt det at jag missar så otroligt mycket blogginlägg. Har inte ens hunnit läst alla än och ändå så har jag typ suttit vid datorn i över en timma nu! Som jag kan komma på nu så är det bara två bloggar kvar men sen när det är klart så ska jag och Trixie prata lite kring min blogg. Hon ska ju hjälpa mig med disignen. Sen tänkte jag även ta upp lite andra saker som skulle göra våra bloggar ännu bättre och lättare att följa om man får som jag ett sådant här problem att man inte har nån datorn.

Kommentarer
Postat av: elina :P

haha du älskar verkligen din dator! typ: åååå neeeeej! datorn är borta! jag kommer inte överleva länge till xD hihi datanörd!

2008-08-30 @ 22:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0