Lånar föräldrarnas dator!

HejsanEftersom att min dator inte funkar med USB saken så har jag lånat mina föräldrars. Och nu har jag bestämt  mig för att lämna in datorn till Siba som jag köpte den ifrån. Hoppas de kan laga den. Man ska åka och lämna in den imorgon. Men nu ska jag iallafall lägga in lite bilder från dagen.

Så detta hade jag på mig idag. Har ju redan sagt vad det är och vart jag köpt det så det är väl onödigt att göra det igen.

Som jag berättade så fick vi läxa första dagen., och även en ny agenda. Tror jag ska använda den här istället. Dels är den mycket snyggare och smidigare att ha med sig .

Sen var Hampus och jag ut på en liten cykeltur. Vi svängde in här och där uppe skulle Hampus sitta men klumpig som han är så tappade han skon...

Som ni ser så flyter skon där!

Den stannade i den där skummet

Där är Hampus påväg ner i alla brännäslor och skit för att få tag på den igen. Och till råga på allt så använder han min tröja :S

Där står han och försöker fiska till sig skon

Han får tag på skon efter ett tag, men den vände sig uppochner och flöt iväg ännu längre bort. Men som tur var så fastnade den på en ännu bättre plats. Så då fick han tag på skon... äntligen!

Där kommer en glad och stolt Hampus med skon i högsta huget. Med min åhh så vackra tröja som tyvärr på den där bilden är allt för smutsig tack vare den där gossen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0