Lämnat hund och bowlat

Hejsan!
Nu har vi lämnat tillbaks hunden :( Synd men som sagt så måste det bli nån gång. Kan ju inte ha kvar han förevigt. Men Det vart så att även Edvin och Lovisa Ferm följde med oss in. Så mamma åkte till idrottshuset och släppte av oss. Sen åkte hon och lämnade hunden. Där på idrottshuset spelade vi bowling. Det var jätte roligt :D Vi skrattade och flammsade som fan! Oj så roligt har det inte vart på bra många dagar ;) Heh... Jaa vad  ska man säga?
Sen när vi spelat en timma så fick vi inte spela mer. Jag kom på tredje plats.
Vi gick upp till kiosken och köpte lite godis. Jag köpte ramlösa med smak av blåbär och så såna där sura kulor. Också köpte jag tuggummi. Där efter så ringde jag till mamma och sa att vi var klara. Och sen när hon kom efter ett tag så ville hon också spela så vi spelade en gång till :) Var jätte roligt. Jag kom på andra plats den gången. Men det jag blev mest irriterad på var att precis när de var min tur och då slog jag en stirke och precis då slutade vårt spel. Så min strike räknades inte. Annars hade jag vunnit! Det blev jag väldigt sur över!
Sen när vi spelat klart så åkte vi till min mormor och morfar. Av dem fick vi 30 kg äppelmos. Mm... vad gott ;)
Så förhoppningsvis blir det pannkakor i kväll ;D

Vi var och spelade bowling... först gången var vi helt ensamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0