Kaby...

Kom precis hem efter en långpromenad. Jag, mamma och Pepe har gåt runt Kaby. Det var verkligen välbehöft. Det tog lite drygt 1 timme. Vi trodde att det skulle vara jätte kallt ute så vi tog på oss massa kläder. Och det kan jag säga att det behövdes absolut inte. Gud så svettig man blev efter det här aså! Och hunden är nog mest slut av oss tre. Han bara ligger på golvet helt utslagen.
Jo jag har funderat ett tag. Eftersom att skolan startar om typ 3 dagar eller vad det nu är så kanske man ska lägga sig i normal tid igen som förut och gå upp vid 8 tiden? Så man kommer in i fasen igen. Imorgon ska jag ju sälja Aftonbladet så då går jag ju upp halv nio men sen så har vi ju hunden och han kanske behöver gå ut vid 8 tiden varje morgon? Ja, det får nog bli så. Men jag känner mig själv och jag kommer säkert inte komma i säng fören 12-1 och komma upp fören typ samma tid igen morgonen efter. Men det är ju iallafall värt att försöka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0