Inget jobbande!

Nehe.. det blir inget jobb idag. Danne ville ha en kompis med sig dit ner istället för mig så det blir inga penhgar för mig idag. Blir en ensam lång dag hemma framför datorn. Inte jätte roligt. Men jag har liksom ingen lust att gå ner till badet heller fast det är skit fint väder ute idag. Man hoppas på att det ska hända nått roligt. Typ att nån rolig person ska logga in på msn men då kommer jag på mig själv med att  jag inte är det minsta lilla chatt glad. Vill att det ska vara måndag så jag kan vara iskolan igen. Dagara blir så långa och tråkiga nu igen. Varför skulle den här vecka i skolan gå så otroligt fort för?
Har läsa alla bloggar jag följer och har inget mer att göra långre. Vad gör ni när ni har så här otroligt tråkigt och inget händer alls? Shit vad boring det är. Och som jag skrev så är jag ensam hemma så jag har inget att typ spela kort med eller snacka med alls. Fett tråk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0