Inge kista, barkarby istället

Åhh, fan så arg jag blir!
Jag har som vanligt rätt! Vi kommer inte åka till Kistagallerian imorgon, det blir Quality outlet i barkarby istället. Fuck vad drygt!
Jag vill ju åka till Kistagallerian.
- Ne vi ska åka till barkarby islället, pappa vill också följa med till Kista och Hampus vill inte följa med till Kista men det går bra att åka till quality outlet.
So what, who care?
Det ända han är intresserad av är spelbutiker som Game, och dom har inte en enda sån i barkarby men runt 10 olika sådana butiker i kista.
Och det där med att pappa ville följa med, han behöver väl inte följa med den här gången, det finns fler dagar på ett år!
Åhh är så irriterad att jag inte orkar skriva mer!


Har gjort den här bilden i Photoshop nyligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0